[Tajfutas] Fw: edzői adatok

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2015. Okt. 23., P, 09:26:43 CEST

Sziasztok!
Az IT Bizottság részéről a technikai feltételek biztosításával szeretnénk
hozzájárulni a naprakész edzői nyilvántartáshoz. Az edzői adatbázis admin
és megjelenítő felülete elkészült, erről szeretnék pár szót ejteni.
Kétféle adatot kezelünk a rendszerben:
1. Edzői tevékenység: egy személy valamely szervezetben adottidő
intervallumon edzői tevékenységet végzett (végez)
2. Edzői képesítés: egy személynek van edzői képesítése, amelyről a képző
intézmény bizonyítványt állított ki

Az edzői nyilvántartásban szerepel, tehát edzőnek tekinthető: van edzői
képesítése VAGY valamikor edzői tevékenységet végzett valamely szervezetben.
Aktív edző: jelenleg is edzői tevékenységet valamely szervezetben.

Az edzői tevékenység a szervezeti tisztségviselők funkcióval együtt lett
megvalósítva, ennek kezeléséhez  az egyesületi adminisztrátorok megkapták a
jogosultságot. Kérek mindenkit, hogy legalább a jelenlegi elnököt vagy
szakosztályvezetőt vigye fel a rendszerbe, az edzőket pedig Fehér Ferinek
jelentse, amíg nincs újabb kérés! Mivel a tisztségviselők nyilvántartása
intervallumokkal együtt történik, így a korábbi elnökök,
szakosztályvezetők, elnökségi tagok is rögzíthetők. Ha valakinek ez a három
típus nem elég, írja meg nekem, van lehetőség új tisztségeket bevinni a
rendszerbe.

*Megjelenítés (adatbank)*
Az adatbank felület Személyek menüjébe bekerült egy "Edzők" menüpont,
amiben a szokott módon lekérhetők a keresett adatok. Alapértelmezetten csak
az aktív edzők jelennek meg. A klubok tisztségviselői és edzői a szervezeti
adatlap "Tisztségviselők, edzők" fülén érhetők el, amennyiben van felvitt
adat.
A személyi adatlap "Tisztségek, edzői tev." fülön pedig a személy által
betöltött tisztségek, edzői tevékenység, illetve a személy edzői
képesítései találhatók.

*Adminisztráció*
Az admin felületen az adatbank mintájára érhetők el a funkciók. Az edzői
képesítések kezeléséhez csak az Élsport és Edzőbizottságnak van
jogosultsága, így az adatokban bekövetkezett változást nekik kell
megküldeni.
Az egyesületi tisztségviselők és edzői tevékenységek szabadon kezelhetők a
megfelelő szervezeti admin jogosultság birtokában a szervezeti adatlap
"Tisztségviselők, edzők" menüpontjában.

Az edzői adatok feltöltését az Élsport és Edzőbizottság fogja elvégezni. A
tárolt adatokkal kapcsolatban Fehér Ferit, a technikai problémákkal,
kérdésekkel engem lehet keresni.

Üdv:
Petrócki Ádám