[Tajfutas] Régi fotók

Kutnyánszky Ernő erno2002 at kabelnet.hu
2015. Okt. 19., H, 16:50:53 CEST

Feladat nagyon gyorsan megoldva!
Köszönöm szépen Valamennyiőtök segítségét!

A teljes album (eredeti méretben):
https://www.flickr.com/gp/101505827@N07/9r9jr1

Kovács Gábor hívta fel a figyelmemet egy érdekes momentumra (férfi eredményhirdetés):
"Némi zavart okoz, hogy a jobb oldalon lévő csapat (akiknek elvileg a 3. helyezetteknek kellene lenniük) tűnik szintén finn-nek (lévén a középső versenyzőjük melegítőfelsője ugyanolyan mint a győztes csapat bal oldali emberének), és így akkor a jobb oldalon álló csapat a svéd, ez akkor lehetséges ha fordítva álltak fel ez egyébként nagyjából egyforma magas 2. és 3. helyet jelentő szalmabálákra."

Üdv:
Kutnyánszky Ernő