[Tajfutas] Kérés

Szieberth Péter szieberth at gmail.hu
2015. Okt. 11., V, 10:56:01 CEST

Sziasztok!

Mint sokan tudjátok, az 1970-99 ig a fellelhető összes
OB eredményét feldolgozom. Utána már számítógépes feldolgozás volt,
bízok abban,hogy azok az adatok valahol meg vannak.

Nagy segítség
lenne, ha tudnátok abban segíteni :

-a NŐK esetében, akik most
rajtengedéllyel rendelkeznek és nem szerepel a nevükben a lánykori
nevük, vagy sokan vezetéknévként (mint Horváth Andi-Bokros Andrea v.
Kiss Gabriella-Koczka Gabriella) felvette férje vezetéknevét nevét, vagy
eleve mint "-né" szerepel, az megírná nekem.

Ezen kívül a legnagyobb
bajom, ahogy megyek előrébb a feldolgozással az lesz, nemtől
függetlenül, hogy a név azonosság esetén, hogyan tudom  különválasztani
a " Tóth-Szabó-Kovács-Horváth-Kis-Kiss-Nagy-Papp-Pap-Molnár"-t. Nem
tudhatom ebben a kicsi országban kit merre fújt a szél
munka-házasság-katonaság -egyéb miatt.

A feldolgozást az is nehezíti,
hogy az eredménylisták néha megelégedtek azzal, hogy a vezetéknév után,
a keresztnév első betűje után simán "." tettek.

A fent nevezett
időszakban aki(k) bajnokságon indult és feltehetően az átlagnál
gyakoribb vezetékneve van, segítene azzal,ha röviden leírná, kb. mely
évben mikor melyik egyesületben kezdete, ha átigazolt, hová - mikor -
meddig. Ha a testvére is tájfutott, akkor azt is (jó lenne születési idő
is, ha megadja)

Ha lehet akkor:  szieberth at vipmail.hu -ra magánba
kérném.

Köszönettel: