[Tajfutas] Tanmese a fáradtságról

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2015. Okt. 9., P, 13:29:57 CEST

Rendkívül ritka, hogy egy élversenyző az általánosságok szintjén
túllépve ismertesse eredményének titkait vagy beszéljen kudarcairól.
Novai Évi levele ezzel a tájfutó comig out prototípusa is lehet.

Sőt még több is annál, mivel két érdekes dilemma is felfedezhető benne.
Vajon a jól begyakorolt technikai sémák és a tőmondatban meghatározható
ökölszabályok (Nem szabad senkinek sem hinni vakon!) hozzák-e meg a
sikert, vagy az egyedi feladatok kreatív megoldása és a pillanatnyi
helyzetekhez való rugalmas alkalmazkodás képessége tesz-e inkább
élversenyzővé?

Nem is beszélve az eredmény optimalizálás kontra kockázat vállalás
kérdéséről.
Boxi