[Tajfutas] H-N-JNSZ megyék normáltávú bajnoksága

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2015. Okt. 8., Cs, 07:50:30 CEST

Kedves Popey, valamint Tisztelt Lista!

Szomorúan és sajnálattal halljuk, hogy nem sikerült elnyerni a tetszésedet
versenyünkkel.
Bízunk abban, hogy a kemény pályák rajtad kívül nem ijesztenek el sok hőst,
ugyanis ez biztosan jó erőpróbája, vagy ha úgy tetszik tesztelése annak,
hogy biztosan felkészültek vagyunk-e a rákövetkezendő 2 hétvégére.
Csak hogy egy saját példát említsek: ha lehetne, én az F21B-nél is erősebb
kategóriába neveznék, lévén az ONEB-en csaknem kétszerannyi vár rám majd
mindenből, de ennél fentebb nincs nálunk :/ Más kérdés persze, hogy én
Szombathelyen próbálok szerencsét ezen a hétvégén.

És bár nem látom a kérdést a leveledben, gyanítom annak készült az a
kétszer fél sor, így, hogy ne szegjük teljesen kedved, felhívnám figyelmed
a hétvégén, igaz annak másik napján, azaz *szombaton, Károlytáró térségében*
megrendezésre kerülő *Mátra Kupa tájékozódási túraversenyre*! Bővebb infó
itt: http://matrahegy.hu/esemenynaptar/2015-10-08/2016-12-31/40_matra_kupa

Illetve, ha tisztán tájfutásra vágysz, melegen ajánlom Neked az MTFSZ
versenynaptárát, ott lehet még a hasonló események közül válogatni, igaz
meglepő módon erre a vasárnapra igen gyér a kínálat. Reméljük, ezt a
potenciális versenyzőjelöltjeink is észreveszik :)

Sportbaráti üdvözlettel,
Pintér Ábel