[Tajfutas] Benne voltunk a tv-ben

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Okt. 4., V, 18:28:49 CEST

Sziasztok !

Délelőtt még Egerben voltam a Eger Kupa 3. fordulójának első futamán, mely egyben a tűzoltók tájékozódási futó bajnoksága is volt.
 Délután elhúztam a csíkot Sirokra, ahol egy tök új, a sportágunk által még soha nem használt terepen helyesbítettem!
(meglepően részletgazdag terep,kőmezőt még nem találtam, szárazárkot,kis leszakadást, apró ligetes mocsarakat annál többet, hogy a fene vinné el, miközben a szint sem brutális).

Úgyhogy már gondolkodhattok az Entryben való nevezésen az idei Eger Grand Prixre (három futam).

No, de a lényeg! Éppen a lakott terület felett kóboroltam, amikor a Á...bácsi, akivel idővel megismerkedtem felkiálltott: Józsikám  tíz perc múlva tűzoltó tájfutóverseny lesz a tv-ben! Nem akarja megnézni?.

Micsoda?!

Először hitetlenkedtem, hisz éppen egy ilyen versenyről jövök, ráadásul  délután Csongi térképén volt a második futam. Csak nem erről van szó?
De.., erről volt szó!  S mindez természetesen élőben!

Az M 1-en olyan háromnegyed öt tájékán Blézer Attila  nyilatkozott a versenyről ,miközben a tűzoltók szóvivője is elmondta a sportágunk közötti kapcsolatot és azt miért is fontos a tűzoltóknak a tájékozódási futás.

Nem rossz, csak így tovább !

További Szép Estét!

Popey