[Tajfutas] Vizsla Kupa donto futam

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2015. Okt. 1., Cs, 22:08:16 CEST

Kedves Sporttársak!

Jövő hét végén lesz az idei utolsó, döntő futam a Vizsla Kupában.

Várunk minden érdeklődőt a Vadaskertbe, a Macis parkolóhoz.

Közkívánatra, az eddigi gyakorlat folytatásaként, a kezdőkből
középhaladókká válók
számára gyakorlás és fejlődés céljából,
ÚJ PÁLYA lesz a KT - közepes technikás.

Ezen pályán az átmenetekben még az utakon haladva, de a pontokat
már az útról letérve kell haladni.
A könnyűnél nehezebb, de a technikásnál még könnyebb, a
még csak kissé rutinosaknak kínáljuk elsősorban.

A többi pálya a szokásos.

Mellékelem a kiírást, amit az MTFSz honlapra is feltettem.

Jó versenyzést a hétvégén és majd a jövő hét végén is.

Üdv,
Hegedűs Zoltán és a Vizslák