[Tajfutas] MOM kupa - kapcsán OCSB

"Gombkötő Péter" Gombkoto.Peter at ybl.szie.hu
2015. Nov. 12., Cs, 20:03:58 CET

Sziasztok!

Én már néhány éve, a POCSB bevezetésekor javasoltam, hogy az OCSB-t, ami tulajdonképpen egy egyéni verseny, csak összeadjuk az időeredményeket, szüntessük meg. Akkor ez süket (vagy befogott) fülekre talált. Örülök, hogy ismét felmerült ez a téma. Szerintem a most már 3 féle váltóbajnokság és a POCSB éppen elég a csapatszellem/klubszellem erősítéséhez.

Az MTFSZ Elnöksége ezt nyugodtan tekintheti egy hivatalosan beterjesztett javaslatnak, amit megvitathatnak.

Üdv
Oldgombi

----- Eredeti levél (Original Message) -----