[Tajfutas] MOM kupa - kapcsán OCSB

Tibor Gera gera.tibor at szegedivasutasse.hu
2015. Nov. 12., Cs, 16:05:03 CET

Azért van még OCSB, mert ez a legrégebbi bajnoki forma a sportágunkban...(a
múlt kötelez)
De, ami ennél sokkal fontosabb, hogy az utánpótlás nevelő kluboknak ez egy
nagyon jó közösség építő verseny, Bajnokság, ahol a fiatalok egymásért
küzdhetnek és a nem olyan jók is sikerélményhez juthatnak!
Azok is motiválva vannak, hogy edzenek, akik nem tartoznak az élmezőnybe,
de a csapatért képesek többet edzeni!
Egyenlőre az a tendencia, hogy csak a Bajnokságra megy el minden klub, ahol
összemérhetik az erejüket, ezért nem baj, hogy "sok" a bajnokságunk!

Gera Tibi