[Tajfutas] MOM kupa

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2015. Nov. 11., Sze, 10:32:36 CET

Ha csak kis mértékben térnek el egymástól a pályák (de mi számít
kicsinek?), az még talán elfogadható.
A 2-300m-es eltérések azért már nem olyan kicsik, és most (meg tavaly) az
EVB-n voltak ilyenek.

Engem nem zavarnak ezek a "fals" eredmények a minősítésnél, mert arányaiban
kevés ilyen verseny van, tisztán ezekből  senkinek nem lesz I.o. vagy
aranyjelvény

Ha a farsta elemek automatikusan nem minősítők lennének, akkor az OB-kon
kívüli farsta meg is szűnne.
(ha fontosnak tartjuk a fastához való hozzászoktatást, akkor ez nem jó
irány)
Tudat alatt szinte mindenkiben az él, hogy ami nem minősítő, az nem is
verseny (hanem buli, vagy edzés)
Nagyobb létszámú versenyek tekintetében ez alól jelenleg egyedül a POCSB
kivétel, mert az ugyan nem minősítő, de OB.

kovacsp