[Tajfutas] FW: Feljegyzés - Vas megyei Tájékozódási Futó Szövetség (2015. nov 3)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Nov. 6., P, 08:56:01 CET

Sziasztok,
Az örök téma, a térképek jogi helyzete.
Mit tegyek, ha elruccanok Vas megyébe és szeretnék egy jót edzeni?
Kitől és mennyiért jutok hozzá egy VmTFSZ térképhez?
e.) pont ??
Sportolóbarát nevezési díj? Baranyában minden kategóriában 500 Ft évek
óta. (Így szerintem nem is lehet rentábilisan kihozni egy versenyt, csak
önkéntes munkával.)

Térképet bárki készíthet, és ők élő személyek és nem szervezetek. Ezt
követően az a kérdés, hogy ki és milyen feltételekkel használhatja az
elkészült munkát.
(Felhasználási szerződés)
Hol tekinthető meg a VmTFSZ alapszabálya?