[Tajfutas] nyomtatványok

"Gombkötő Péter" Gombkoto.Peter at ybl.szie.hu
2015. Nov. 2., H, 20:48:49 CET

Sziasztok!

Kipróbáltam a megoldást, nagyon jól működik, de csak akkor, ha a PDF fájl csak szöveget tartalmaz. Táblázatokat, vagy képeket tartalmazó PDF fájloknál hibajelzéssel megáll. A rendezők tehát azt tehetik, hogy a táblázatokat, képeket nem illesztik be a szövegbe, hanem külön teszik fel. Ezeket külön-külön szintén jól konvertálja, pl. PDF -> jpg.

Üdv
Oldgombi

----- Eredeti levél (Original Message) -----