[Tajfutas] Fw: BBO cup alias Szlovák Grand Prix MAGYAR szöveggel

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Május. 29., P, 15:33:18 CEST

Sziasztok !

Tóth Tamás által a listára feltett BB cup-Grand Prix Slovakia szlovák nyelvű
kiírását Babka Miki (SDS) segítségével magyarosítottuk!
 A kiírást ezúton (magyar nyelven) csatoltam megküldöm a lista számára.

Üdv: Popey

Ui. Itt szeretném, egy másik -hazai- 2 futamos rövidtávú  Tisza-tó kupa
tájékozódási futó versenyre felhívni a figyelmeteket, mely teljesen új
térképen -Tiszafüred- belvárosában idén is nemzetközi részvétel mellett lesz
lebonyolítva.
(bővebbet lásd MTFSZ honlap)