[Tajfutas] Csillebérc nyílt edzés 2015. május 27.

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2015. Május. 27., Sze, 16:07:45 CEST

Sziasztok!

A dolog bonyolultabb, vannak ékezettel felerőltetett fájlok, amik
letölthetők, de vannak olyanok is, amelyek nem. Van, aminél csonkolódik
a név, mert túl hosszút adnak meg, és ezért nem elérhető a fájl, van
amikor meg az egyszerű fájlnév ellenére nullásan megy fel (mint jelen
esetben is). Az egész operációs rendszer és böngészőfüggő, vannak olyan
kombinációk, amikből egyáltalán nem megy a fájlfelöltés.

A versenyadmin-modul a jelen formájában a lehető leghamarabb nyugdíjazva
lesz, Petrócki Ádám már javában dolgozik az új és bővített tudású
rendszeren. (Ez egyúttal azzal is jár, hogy idén sem fog felgyorsulni a
rangsorszámítás, hanem majd utána, minthogy a rendezők számíttathatják
majd a pontokat is.)

A mai verseny doksiját egyébként tegnap kicseréltem letölthetőre.

Üdv,
Skuló Marci