[Tajfutas] fizetési kötelezettség

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2015. Május. 20., Sze, 10:50:34 CEST

Kedves Lista!

Nem vitázni akarok, és magán levelekkel sem dobálózni. Megtette más, lehet erről is bárkinek véleménye.

Egy apró adalék azért kell a történethez: Mint megyei vezető évek óta felvállalom és elintézem, hogy a Zala megyei KLIK központilag támogassa az országos diákolimpián történő indulásokat. Mindenki tudja, ehhez nem kevés lobby kell. Az elmúlt két évben a buszt fizette a megyei KLIK, amellyel az ÖSSZES zalai utazott. Idén a nevezési díjak és szállás költség kifizetését sikerült úgy elintézni, hogy azt egy számlával, központilag kifizessék. Benne minden ZTC-s és minden GOC-os versenyzőét. Viszont a KLIK csak azokét fizeti, akik szerepelnek az eredménylistában. Ez logikus.
Az egyesületi versenyzőket az egyesületek nevezték. Ez egyértelműen az entryben látható. A váltók indítása pedig a javaslatom alapján történt, amelyre a GOC vezetője rábólintott. Ebben két GOC-os leányka és 3 GOC-os fiú szerepelt. Vagyis lehetőséget kaphattak a váltóban való indulásra. Az eredetihez képest egyetlen helyen történ változás, az pedig nem igazán kutyulás. (ez a váltó lett egyébként 4.)
Nekem a versenyen nem volt időm és lehetőségem a váltókkal foglalkozni, de azt hiszem a GOC-os részével talán nem is nekem kellene. (a vegyes klubos váltóba a lányokat összehoztam)
A váltókat jóhiszeműen raktam össze, minden lehetőséget figyelembe véve. Azzal, hogy egy nagyobb gyerek egyáltalán nem vett részt a versenyen, szétlőtte a harmadik zalai váltót, mást betenni nem volt lehetőségünk.

A fentiek alapján, én úgy vélem, hogy a GOC nevezte a gyerekeket, a GOC rábólintott arra, hogy a gyerekek futnak a váltóban, így jogos a nevezési díj iránt az igényünk.

A mai napon a számlát postázom.

Továbbá felhívom az MTFSZ illetékes bizottságának a figyelmét az alábbi levélre! A piros szöveges rész mintha Nekik szólna!

Üdvözlettel
Fehér Ferenc