[Tajfutas] Pályák méretezése a Diákolimpián

Bálint Bence bence.balint.25 at gmail.com
2015. Május. 18., H, 15:11:47 CEST

Kedves Orsi, Viktor , Sólyom!

A Diákolimpia pályáival kapcsolatban nem értek egyet veletek.
Szerintem az ide pályák megfelelőek voltak a megmérettetés jelegéhez.
A Diákolimpiát OB-val egyenrangú versenynek tekintik sok helyen (Jó tanuló,
jó sportoló díjnál pl.: azonos pontszámot ér).
Így szerintem a színvonalnak is azonosnak kellene lennie.
Az említett pályáknál (pl: FII, FIII) mindenhol bőven a győztes időn belül
futottak. A gyerekeim nem nevezték egyik pályát sem nehéznek. Véleményem
szerint nem szabad ennél "lejjebb" adni a színvonalat.
Minden sportban befektetett munka nélkül nincs siker. Ez alól szerintem mi
sem vagyunk kivételek. Azokkal a gyerekekkel akik itt futják a 2.
versenyüket többet kell foglalkozni. A megyei selejtező és az országos
között majdnem egy hónap van. Ki kell velük menni foglalkozni. Atlétikában,
mezei futásban, úszásban, stb,.. sem lehet elérni
eredményt befektetett munka nélkül. Szerintem nem itt kell megfogni a
gyerekeket, hanem otthon a klubokban, a jó hangulattal a szülök bevonásával
a versenyzésbe, a hétvégi jó programokkal, stb. Az a gyermek aki mögött nem
áll senki (szülő, edző, nagyszülő, tanár) nem fog tudni érvényesülni sem
itt sem máshol, vagy nagyon nehezen.
Így a szülőket, vagy a tanárokat kell megcélozni. (Erre én jó példa vagyok).

Üdv
Bálint Bence