[Tajfutas] Éjszakai OB felkészülés

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2015. Május. 18., H, 12:38:50 CEST

Sziasztok!
Éjszakai versenyzéssel kapcsolatos kérésem volna. Légyszi küldjetek olyan
fejlámpa linket, ahonnan szerintetek érdemes fejlámpát rendelni. Főleg a
kínai csodák érdekelnek, mert nem tudok horribilis összeget kiadni
fejlámpára. Persze látni is szeretnék a sötét erdőben, Szóval az arany
középutat keresem.

Üdv:Kati
(hátha mást is érdekel a lámpa beszerzés, ezért írtam a listára)