[Tajfutas] javaslat (Privát)

Horváth Sándor shorvath at pannonmail.hu
2015. Május. 18., H, 10:04:12 CEST

Sziasztok !

Csak egy gondolat :

A Diákolimpián van srint verseny, ami alkalmas arra, hogy a kezdők lássák
testközelből a versenyzőket, és azonos pályán fussanak, ide nem kellene
bontás .

Viszont a Normál táv más kérdés.

Érdekes módon a még nagyobbaknál ez megoldott. Azaz az Egyetemista -
Főiskolás Bajnokságon van A és B kategória is.

Szerintem csak ennyi kellene a Diákolimpiára is és ott is csak a
Normáltávra.

Sőt azt is el tudom képzelni, hogy a kísérőverseny kereteiben csak C-s
pályákat ad a rendező a fiataloknak, ami azonos a Diákolimpia könnyített
pályájával.

De ez csak technikai részletkérdés.

üdv:  Sanyi