[Tajfutas] 2015. Ã(c)vi Homokháti Maccabi Kupa kategória összevonások

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Május. 15., P, 13:10:52 CEST

Az utolsó kérdőjeles mondatodhoz  annyit,kivételek mindig vannak!

Bizony,van olyan tájfutó egyesületi nevet is bitorló "atlétás-terepes" szenior korú sportoló, akinek a rendszeres atlétikai ob-n való szereplése- korosztályos egy induló, első hely- dicshimnuszaitól zeng a világ.
Ha mondjuk, egy tájékozódási futóversenyen kellene egyedül nyílt kezdőben elindulnia soha nem érne disq nélkül célba.
Hát?...... ilyen is van.

Üdv:
Popey