[Tajfutas] 2015. Ã(c)vi Homokháti Maccabi Kupa kategória összevonások

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2015. Május. 14., Cs, 22:39:35 CEST

Gyertek csütörtökönként tájbringázni, és rögtön lehet választani hosszú,
vagy rövid pályák közül, megszabadítva ezzel a bekategórizálás rémségétől a
szabadlelküeket :-)
akit meg az érdekel, hogy a nála 5 évvel fiatalbb, de 15 kilóval nehezebb
sporttársát le tudja e nyomni, figyeljen rá, hogy ugyanazt a pályát
válassza:-)

En példáúl az indulók max 10%ában korlátoznám az egyáltalán kihírdethetők
számát egy egy versenyen.  Rémálmom ami nem is álom, hogy egy 2-300 fős
közepes versenyen 80-90 helyezettre kellett készülni az
eredményhírdetéskor. Brrrr
MM