[Tajfutas] Bontott eredménylisták

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Május. 11., H, 16:21:25 CEST

Sziasztok!

Akkor ezt az egy kattintásos rendezői eredménylistát a jövőben majd mindenkinek külön-külön meg kell kérnie a rendező szervtől ?

Én, most szeretném jelezni a magyar tájékozódási futóversenyek rendezői felé, hogy mindig, mindenkor, kizárólag a negyvenévi sportági sajtózásra alapozva, lehetőség szerint kérnék ilyen bontott egyesületi eredménylistát!

Erre példaként tudnám csatolni a Tipo kupa megyei sajtós hírközlését, de az írott sajtóban  megjelent anyagot -a nagy terjedelem/két foto -lebutítva sem tudom már csatolni a listás levélhez.(külön kérésre egyéni címre, szkennelve, el tudom küldeni)

Az elektronikus blogglinket csatolom, mely nem azonos írott sajtó anyaggal

(szerkesztés+foto melléklet)

 Szóval egy ilyen bontott eredménylista közlés nagyban elősegítené, gyorsítaná a napi sajtózó munkáját.

 https://nogradsport.wordpress.com/2015/05/05/goldmannek-ejszakai-sikere-a-matraban/

 https://nogradsport.wordpress.com/2015/05/05/fel-tucat-nogradi-aranyerem-matraalmason/

Szerintem a rendszeresen a sportágról tudósító más megyebeli kollégák is szívesen vennék (nem egy -két klub induló esetén) az ilyen eredménylistát.

Tudom , van a rendezőknek elég kínjuk, bajuk, gondjuk a versenyekkel kapcsolatban, de a jövőben találjunk ki erre vmiféle megoldást, ezzel nem veszítene a sportág, mégha ezt néhányan feleslegesnek is tartják.

Úgyhogy köszi Bence, ez nemcsak Miksinek jött jól ,hanem nekem is.

Üdvözlettel: Popey