[Tajfutas] Váltó nevezések feldolgozása (vájtfülüeknek)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Május. 9., Szo, 11:07:17 CEST

Sziasztok,

Petrócki Ádámhoz intéztem az alábbi kérdéseket február hónapban:
1.  Ugye az Entry még mindig egyéni versenynél a régi formátumi csv-t
állítja csak elő?
Válasz: Igen

2. Ha váltó versenyre történik Entry nevezés és a klubok a verseny
előtti napig felvihetnék a váltók névsorát is, akkor az Entry-ből olyan
állomány nyerhető ki amit az OS2003 program megemésztene? (Nevezések
importja)
Ha az Enrty-ből kinyerhető egy ilyen OS2003-ba importálható csv fájl,
akkor az milyen módon alakítható át OS2010 kompatibilissé.
Válasz: Az Entry egyelőre csak 2003-as export fájlt tud, de*könnyen megkerülheted a
kókányolást*, ha OE2003-abn hozod létre a versenyt, beimportálod a
nevezéseket, majd pedig az OE2010*Extrák->Adatmigráció menüpontot
használva migrálod a versenyt az új formátumra.*

Kipróbáltam a migrálást. Úgy ahogy Ádám írta simán működik.

Laikus vagyok az Entry-hez, de szerintem ma is tudja azt ami megkönnyítené a váltóverseny rendezői sorsát.
Hogyan is gondolom? A normál nevezési határidőig minden klub megadja a váltóinak darabszámát, úgy mint ahogy eddig is végezte. Lásd. pl. DOL2015 váltó nevezések az Entry-ben.
A nevezési határidő végén zárodik a rendszer. Ideiglenesen. Rendezők dolgoznak a OCAD pályaállományok, rajtszámok beállításán stb.
A verseny előtt egy nappal újra megnyitják az Entry felületet és a klubok felvihetik a név szerinti nevezéseiket a OB-k esetén a verseny előtti este 10 óráig, más váltóknál a verseny előtt két órával.
(Ez utóbbi internetes elérést feltételez a versenyközpontban, vagy szabályzatmódosítást, hogy minden váltó esetében előző nap 10 óráig le kell adni a név szerinti nevezést))

Még egy fontos dolog kell ehhez a megoldáshoz, az, hogy a nevező klubok ne legyenek renitensek, és ebben az újra nyitott Entry elérési időszakban ne változtassanak a váltóik számán, azaz ténylegesen csak nevevek vigyenek fel a rendszerbe.

Az Ádám által leírtakat mint fentebb is írtam kipróbáltam, működik a migráció OS2003 és OS2010 között.
Szerintem a leírtak alkalmazása nagyban megkönnyíti a váltóverseny rendezőinek munkáját. (oe2010 migráció kép mellékleve)

Elrajtolt a 10Mila junior váltóversenye.
Üdv,
Janó, aki csak diákprogramokon használ régi egyéni szoftvert