[Tajfutas] II. FÖLDEÁK-HAGYMATIKUM KUPA eredmények

Paskuj Mátyás paskuj at maccabi.hu
2015. Már. 22., V, 22:31:33 CET

Kedves Sporttársak!

Köszönjük azoknak akik eljöttek versenyünkre ezen a hétvégén! (1. futam 234 induló, 2. futam 218 induló, 3. futam 229 induló, 4 futam 224 induló!!!)

Az eredményeket megtaláljátok mind az MTFSZ mind a verseny honlapján, hamarosan lesz rengeteg fotó is!

http://mtfsz.hu/megjelenites/versenynaptar/showevent.php?event=5890

http://tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/foldeak-hagymatikum-kupa

Reméljük mindenki jól érezte magát és egy igazán jó és kellemes hétvégén vehettek részt.

Kérem írjátok meg véleményeteket a verseny vendégkönyvébe:

http://tajfutas.maccabi.hu/index.php/hu/vendegkoenyv

Megtalálsz bennünket a facebookon is!

https://www.facebook.com/events/854440184599884/?fref=ts

Találkozzunk két hét múlva az általunk rendezendő Hosszútávú OB-én, majd május 23-25. között a Homokháti Maccabi Kupán!

Paskuj Mátyás

szakosztályvezető

---
A levél vírus, és rosszindulatú kód mentes, mert az avast! Antivirus védelme ellenőrizte azt.