[Tajfutas] MIért koppintjuk egymás dolgait?

verebelyizsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2015. Már. 13., P, 00:35:50 CET

Szia Viktor!

Egyet értek  Varsányi Attilával, lehet hogy a Te fajta mentalitásod nem
kedvez a tájfutó társadalomnak.

Egyfolytában keversz, és ehhez hozzájárul a versenybizottság is, vagy velük
szemben nem igazságra támaszkodsz. Nem értem például, hogy annyira keverted
a dátumokat és átrakattad a Vas- Veszprém- Zala megyei közép és váltó
bajnokságot május végére, hogy a Vakáció kupát meg tud rendezni
június13-14.-én, most meg már júliusban rendezed!!!

Amint látom, neked a megélhetésedet ebben látod, de az nem kedvez a
tájfutásnak, ahogy az irreális áron rendezett terepfutó versenyeknek sem!

Pontosan mit értesz azon, hogy spórolok a versenyeken?

Igenis egy országos versenyen jár a mobil WC, és az konkrétan az erdészet
előírja, hogy mennyi!

Remélem ki is helyesbíttedted a terepet, mert van változás benne jócskán!

A legalacsonyabb nevezési díj megnevezése sem mérvadó, csak az év végén
látottak alapján lehetne kijelenteni!

Hát, ha látnám, hogy ezt írnád, hogy kisebb támogatás köszönhetően, Én szóba
sem állnék veled, mert ehhez semmi közöd, köszönd meg inkább Weibl Zolinak!

Fejtsd ki légy szíves mire gondolsz pontosan, hadd okosodjon már az a rohadt
spórolós, bunkó, szemét, betű és egyéb koppintós Hites Viktor!

Erre mindenki tudja már a választ!

Üdv:Verebélyi Zsolt

  _____