[Tajfutas] Kertész Gábor telefonját keresem

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2015. Már. 8., V, 10:09:47 CET

Köszönöm minden kedves tájfutónak az igyekezetét, hogy számomra az óhajtott
telefont előkerítse. Még szerencse, hogy ez senkinek sem sikerült, mert
akkor végképp nem tudtam volna felhívni rajta Kertész Gábort! Viszont akadt
egy ember, aki a sorok mögé látva, telefon helyett annak számát küldte
el.nekem.
M. Gy.

(Inkább lejöttetek volna a remek versenyre, hogy jól elfáradjatok!)