[Tajfutas] Debreceni versenyek

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2015. Már. 8., V, 07:17:22 CET

„ A nő olyan fele a férfinak,

 mint nappalnak az éj,

 lombnak a virág.”

Egerből ezzel a stílszerű Gárdonyi idézettel kívánunk Boldog  Nőnapot minden tájfutó és nem tájfutó  lánynak, hölgynek.

( és a tegnapi remekül rendezett  rangsoroló  verseny után boldog névnapot Dénes Zolinak és minden sportágberken belüli druszájának! )

Márkus Tamás nyomán üdvözlettel,

Fifi

.

Tel.: 06-36/312-701