[Tajfutas] DN cikkek - sportágtörténet (1984)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Már. 4., Sze, 19:47:04 CET

Sziasztok,
Elnézést, de egy apró történelem hamisítást követtem el. Kicsit előre
rohantam az időben.
Felnéztem vacsi után a könyvespolcunk tetejére, ahol egy fából készült
serleg található.
A 10. évét ünneplő bolgár 5 naposon nyertem. 1986-ban volt, akkor kaptuk
az ételmérgezést, aminek részese volt Kalo Macus is. (Helyesen így rövid
"o"-val)
Gajdos Tamással egy közös élményem, hogy egymás mellett futottunk át a
Lánchídon az első Futapestek egyikén.