[Tajfutas] HOB

Miklós Forrai fmjasi at live.com
2015. Már. 3., K, 14:24:37 CET

Sziasztok!
Én azt gyanítom, hogy a felvetés arra próbált utalni, hogy F40-ben szokatlanul hosszúnak tűnik a 16 km, a legutóbbi alföldi Hosszútávú OB-n ennél jóval rövidebb volt a táv. Az, hogy a 40-es élmezőny tényleg tudja-e hozni az 5.6-os átlagot, majd kiderül a versenyen, utána okosabbak leszünk. Az nem világos, hogy mi köze ennek ahhoz, hogy hány ész nélküli iránymenetet tartalmaz a pálya. Tázláron is piszok gyorsan lehet futni, mégsem egy kimondottan ész nélküli terep.
Üdv,FM