[Tajfutas] Fw: diákolimpia költségek

gocsejktfe . gocsejktfe at gmail.com
2015. Jún. 29., H, 16:09:00 CEST

Kedves Fehér Ferenc!

Nem akarok úgy járni, mint akinek ellopják a kabátját és azután őt keverik
kabátlopásba.

Mivel nyílvánosan kérdezed, kénytelen vagyok nyílvánosan reagálni.
Elnézést a listáktól.

Küldtünk ajánlva levelet Nektek, amit nem vetettek át.
Ha továbbra is segítséget vársz a Göcsej KTFE-t érintő ügyben, akkor segíts
Magadon, Isten is megsegít és kérd el tőlem a postán visszajött levelet.

További sportbarátsággal:

Üdv:
                            Sólyom

további infók: