[Tajfutas] Meleg-Mány??? Melegmány??

Balázs Nagy nbal5406 at gmail.com
2015. Jún. 26., P, 15:25:52 CEST

Amikor először a kezembe került a térkép én is meglepődtem az elválasztott
írásmódon, de kezdtem utánajárni a dolgoknak !

Az első térképen 1925-ben Meleg-Mány -ként szerepel.

​
Az első Mecsek turistatérkép ( az Angyalos ) 1929 ben jelent meg , az előző
térkép turistautakkal való felülnyomása.

​
 szintén ezt használja , de érdekességképpen a hátoldalán szereplő
útvonalak között már egybe írja !!!!

​
És akkor nézzük a korban a következőt , itt egy 1967-es térképet néztem meg
ahol egybe írja.

​
És legvégül egy nemrég 2013-ban megjelentett is megnéztem , ahol maga a
völgy kötőjellel de a völgyben lévő forrás, barlang egybe van írva.

​
Na akkor mi a megoldás??

És a végére !

Maga a verseny és a térkép nem a Melegmányi? Meleg-mányi? Meleg-Mányi?
völgyben volt.
Egyébként a Melegmányi ( nem írom ki a többit)-völgy egy kifejezetten
északi völgy !!!
A többi stimmel !

N.Balázs(POE)