[Tajfutas] IFI EB rövid beszámoló az egyéniről

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2015. Jún. 26., P, 18:24:42 CEST

Szia Tibor!
Először is gratulálok Misinek és Csillának, kevés hiányzott az éremhez, de
így is szép!
Másodsorban, még nem láttam a térképet, de az áthatolhatatlan kerítést csak
sprinten tilos keresztezni, a normál jelkulcs szerint nincs tiltva (mint
hogy a libafos zöldön kívül semmi sincsen). Vagy balesetveszélyes lett
volna átmászni rajta?

zsebeisti