[Tajfutas] Fw: Évi esete a VOB-n és egy másik örömtelibb hír

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Jún. 22., H, 22:55:02 CEST

Sziasztok!
 Most hogy én is megtudtam többektől, közte Novai Évitől, mi történt a
VOB-on, és miért is nem állhatott fel a két klubtársa mellé a győzelmi
dobogó legmagasabb fokára, így mielőbbi gyors gyógyulást kívánok neki.

Tény: Verseny közben komolyabb fejsérülést szenvedett-... Horváth Magdi
rendkívül
sokat segített neki az esetet követően, aztán szerencsére kéznél
volt a verseny pályakitűzője dr. Pavló, aki azonnal összevarta Évi fejét.
...ezt követően nyomás Komlóra egy
Tetanuszra ,közben az eredményhirdetés meg lezajlott-nélküle!

Időközben megkaptam a borzalmas látványt nyújtó fotóját, csatolom, de ezt a
gyengébb idegzetűek kérem ne nyissák meg !

A fentiek mellett ma egy jobb hírről is tudomást szereztem.

2015. VI 15-én , 2300 gramm/45cm -remélem jól írom- megszületett az Egri
Spartacus legifjabb tájfutója:  Blézer Lilla !
Az anyuka és a baba jól vannak. Apuka még lábadozik.

Gratulálunk az anyukának és az apukának!

Szép Estét

Popey