[Tajfutas] KOB eredmények

Tibor Tamás atomtibi69 at gmail.com
2015. Jún. 20., Szo, 22:11:07 CEST

Köszönöm szépen a levelek áradatát!

Mindössze annyi történt, hogy a selejtező eredményeit nem tudtam megnézni a
chrome böngészőn keresztül, de átváltottam firefox-ra és azon bejött.
A döntő eredménye pedig pont fordítva működött, de eszembe sem jutott, hogy
a firefox-ról visszatérjek a chrome-ra.

Ahogy a művelt francia mondaná: szelazsízny!

Üdv!
Tamástibi