[Tajfutas] térképgyüjtés, kiadóknak is

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2015. Jún. 19., P, 08:55:12 CEST

Sziasztok

Gyűjtőknek:

A KOB-on Nálam lesznek a 2014 ROB bemelegítő térképei, aki kér belőle,
keressen meg.

A hétvégén remélhetőleg lezárulnak a tavalyi ügyek, elkészítettem az
elszámolást.

65e Ft mínusz lett a sok nyomtatás miatt, ezt leosztottam (36), kerekítve 2e
Ft/gyűjtemény.

Ez befizethető a KOB-on, vagy egyszerűen levonom az 5e előlegből, ami így 3e
marad.

Aki nem fizetett előleget, azzal más megoldást keresünk.

A kiadások kizárólag a térképbeszerzést tartalmazzák, a többi költség és
főleg a munka nincs benne.

Aki kíváncsi a részletekre, a KOB-on keressen!

Az idei gyűjteményekből két (+1) félét lehet választani

1 teljes begyűjtött anyag, nyomtatásokkal, várhatóan 20e Ft körül

2 begyűjtött anyag, nyomtatások nélkül, várhatóan 10e Ft körül

3 lemondás, előleg maradéka visszajár

A KOB-on, vagy levélben kérek választ, aki nem válaszol, azt töröljük az
előfizetők közül e hó végén.

Jún. 30-ig új előfizetők is jelentkezhetnek.

Kiadóknak

Mint látható, nincs még végleges gyűjtői létszám.

Várhatóan 40 térképre lesz szükségünk, de senki ne nyomtasson, amíg nincs
végleges megállapodás.

Idei költségtérítés (bruttó):

verseny maradék térkép:

Max. A/5 méretű térkép 50Ft/db

többi méretű térkép 100Ft/db

gyűjtőknek nyomtatott térkép (pálya stb. nélkül)

Max. A/5 méretű térkép 50Ft/db

Max. A/4 méretű térkép 100Ft/db

nagyobb térkép 200Ft/db

Nyomtatásra átadott fájl: