[Tajfutas] Eladó futóruhák

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Jún. 18., Cs, 18:38:00 CEST

Sziasztok,
Fájó szívvel, de megválnánk a mellékletben látható futóruházatoktól.
Minden erőfeszítésünk ellenére kinőttük őket.
Márkájuk Adidas, Silva, Juve. + Noname
Felsők, alsók 500,- Ft/db (Frissen mosottak.)
Sok-sok emlék kapcsolódik hozzájuk. (25 és 35 x magyar bajnokok
futkároztak bennük.)
pl. Az Adidas felsőket a nyolcvanas években kaptam Jussi Salmenkylä fiától.
A Noname alsót Detti lányom vettem nekem tavaly, de jóval karcsúbbnak és
kicsit alacsonyabbnak gondolt, mint amekkora vagyok. (Vadi új, eredeti
árát nem is merem megírni, ezt külön kell megbeszélnem az esetleges
érdeklődővel.)
Akit érdekelnek a felkínált termékek az keressen a KOB Homo Navigators
sátránál. (Mátrix bemutató) A képen látható három PVSK felső
térítésmentesen átadó jelenleg is aktív PVSK versenyzőnek.

Name: P6180001.JPG
Type: image/jpeg