[Tajfutas] KOB 2015 versenyközpont

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2015. Jún. 18., Cs, 09:48:43 CEST

Kedves András!
Nekem a GPS pontosan a templomhoz mutat, így azzal semmi baj nem lehet. Abban viszont teljesen igazad van, hogy a templom az Nyugatra van Mánfától, sőt ha a 66-os útról való lefordulást akarjuk irányosítani, az viszont Délre van, mivel a 66-osnak egy Kelet-Nyugati irányban futó részéről kell Délre lefordulni. Persze ha jó helyre rakják ki a táblát, akkor ez mind lényegtelen! :-)
Júlia