[Tajfutas] Entry SI export

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Jún. 11., Cs, 09:15:47 CEST

Köszönöm, ez jó hír. Igaz, én nem vagyok felhasználó, csak külső kibic.
Azt is tudom, hogy nem kerül igazából továbbfejlesztésre az Entry, jön
majd valami új.
Továbbra is csak javasolni tudom, hogy 3 fős váltók esetében az Entry-be
kerüljenek felvitelre a váltó összeállítások.
Lásd. pl. Jukola2015 Venla váltók nevezése:
https://registration.jukola.com/?kieli=en&kisa=j2015&view=1&sarja=ve&jarj=kilpnro
és egy konkrét csapat
https://registration.jukola.com/?kieli=en&kisa=j2015&view=1&sarja=ve&joukkue_id=36538
(Még kettőt kell aludni)
Hajrá VOB! 2015.10.19. 10 óra. "Éjfélkor indul útjára a gyönyör."