[Tajfutas] ÉOB

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2015. Jún. 7., V, 19:37:52 CEST

Teljesen érdektelen félként kérdezem az illetékesektől, mivel sem 11, sem
12 fős F70-es mezőnyben a szerényebb képességemnél fogva nem voltam,
nyilván eleve nem is lehettem a dobogós helyezettek között ezen az ÉOB-n:

1. Hogyan lett a nevezés lezárásakor, majd a sorsolás után a rajtlista
közzé tételekor még 11-ből a bajnokság napján 12?

2. A szpíkerrel miért nem mondatták be időben, hogy módosult az ebben
a kategóriában rajtolók listája, tehát ne csak 11, hanem 12 fő célba
érkezését várják, azaz Boxira is figyeljenek a kategória versenyzői?

Üdv:
Kéri Gerzson