[Tajfutas] Sápadt Hold Éjszakai 2015 - Budapest Éjszakai Bajnoksága - Éjszakai OB Warm Up

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Jún. 6., Szo, 14:35:20 CEST

Sziasztok,

Nagyon jó az embléma, ötletes a nevezési táblázat.
Svédországban 50% a pótdíj. Előre át kell utalni az összeget. Késve nem
kerülsz be a rajtlistába. Helyben csak a külföldiek fizethetnek.
Pótdíj párti vagyok. (Lásd. Tóth Zsolt levele Baranyáról.)
Ilyen esetekben megnézem mit is ír a versenyszabályzatunk:
7.2. Nevezések elfogadása
A versenybíróság köteles elfogadni az időben érkezett szabályszerű
nevezéseket, a későn érkezett nevezések elfogadásáról a versenybíróság
elnöke dönt.
7.3. Költségek
  A költségek kifizetése az elfogadott nevezéseknek és az igényelt
szolgáltatásoknak megfelelően, a kiírásban meghatározott módon történik.

Legyen már egy két "tökös" tag (egyesület) aki kezdeményezi a
versenyszabályzat módosítását.

Üdv,
Janó, egy mezei középfokú versenybíró