[Tajfutas] DOL 2015

gocsejktfe . gocsejktfe at gmail.com
2015. Jún. 3., Sze, 08:07:04 CEST

Sziasztok Tájfutók!

Nem szeretnék foglalkozni az előzményekkel.
(Mi volt előbb a tyúk a vagy a tojás?)
Belekerültünk egy olyan ördögi körbe, ami lefelé húz.
A magyar tájfutó társadalom szűk rétege nem viseli el az ellenszenvet. Ez
árt a sportágunk külső megítélésének is. Aki ezt nem látja be, az badar.

Vállalom az egyik zöld emberke szerepét.
Elfelejtek minden sérelmet, támadást, amit az elmúlt 10 évben Fehér
Ferenctől kaptam.
Bocsánatot kérek Fehér Ferenctől minden vélt és valós sérelemért.
Szeretnék tiszta lappal tovább menni.

Ezúton kérem Fehér Ferencet, hogy Ő is hasonlóan cselekedjen.
Szerintem ez másképp nem megy. Mert ha tételesen mindent felsorolunk és
felemlegetünk az csak rontja a helyzetet.
Szerintem csak ezzel a radikális megoldással lehet normalizálni a helyzetet.

Üdv:
                            Sólyom

további infók:
www.gg.gocsejtajfutas.hu <http://www.balatonkupa.gocsejtajfutas.hu/>