[Tajfutas] KOB-VOB 1999

karolyi at cs.elte.hu karolyi at cs.elte.hu
2015. Júl. 31., P, 11:47:55 CEST

Kedves Pisti!

Az osszes adatot a Lazaruson levo archivumbol vettem. Ugy latszik,
ez nem megbizhato, Veled egyutt en is ugy emlekszem, hogy hogy Urbi
volt az egyik ellenorzo biro.

> Utolsó bekezdésedben egy milláról írsz, ez csak az egyik M-nek
> tulajdonítom. 106 versenyzõnek -köztük 7 helyi Dornyais- egy millás
> utazás?

A salgotarjaniaknak a besztercebanyai utazas sem lesz oda-vissza 1000 km.
Szamolj utana: utikoltseg, szallas, hazon kivuli etkezes. Nem kell
matematikusnak lenni ahhoz, hogy az ember lassa, semmivel sem tuloztam
jobban, mint Te.

> Egyetlen levelemre nem érkezett érdemi válasz, de a Te kedvedért
> megismétlem a lényeget: Miért a rendezõk elképzeléséhez igazítják a
> szabályokat és nem fordítva? A versenybizottság  miért egyezik ebbe bele
> rendszeresen, miközben a kis rendezõbe (bocs VZS) belerúg?

Ez teljesen jogos felvetes. Lehet, hogy nem ugy kellett volna elohozni,
hogy egy evre elore jo nagyot rugunk abba az egyesuletbe, aki epp most
rendezett egy igen szinvonalas OB-t? Nem hiszem, hogy ez kedvezne a
parbeszednek. Valoszinuleg en is jobban tettem volna, ha nem utanzom a
stilust.

Masok fikazasa helyett rendezzunk jo versenyeket! Korvonalazodik, hogy a
Spari is egyre jobbakat fog rendezni, amihez sok sikert kivanok!

Gyula