[Tajfutas] Tipó-KOB

Filó György filo.gyorgy at ssskft.hu
2015. Júl. 28., K, 21:29:50 CEST

Sziasztok!

A Peti felvetései valóban találok, de hogyan tovább. Lehet érdemes lett
volna egyeztetni a szabályzatból adódó

eltéréseket a szervezés előtt, hiszen nem egyeznek a kategóriák (SVK
35-45-55), nincs selejtező, a rajtlista az

előző évi ranglista alapján (esetleg aktuális, ha már van) kerül
összeállításra. A térkép méretaránya bármilyen

részletgazdag a terep csak 1:10.000 .... stb. Arról nem beszélek, hogy a
HADVEO kicsit BB-től északra viszi a

versenyt akkor az már a határtól is 150-170 km.

Peti teletankolhatod a verdát, de a "szögedi" barátaink sem ússzák meg.

Filó György (Kysak SK)

Links:
------