[Tajfutas] szenio VB eredményhirdetés

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2015. Júl. 28., K, 19:40:27 CEST

Apropó...

A KOB előtt megkérdeztem az egyik legidősebb tájfutót, indul-e a
bajnokságon.
Nem lndult, mert nem nevezte az egyesülete, de egyébként sem írták ki a
kategóriát.
Ez a helyzet a ROB-on is.
Véleményem szerint páratlan reklámlehetőség lenne a "családi sport"-nak,
ha az a néhány többé-kevésbé aktiv +90-es versenyző elindulna a
bajnokságokon, akár a szövetség támogatásával.
CSI