[Tajfutas] Dunántúl Kupa

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2015. Júl. 26., V, 21:38:45 CEST

Hat igen. Mondjuk ugy, ketfele keppen lehet versenyrendezest elszamolni.
A:  a bevetelekbol kiveszem ami nekem " jar, " mert profitszerzes a cel. A
maradekbol megprobalok versenyt csinalni.
B: megnezem mi kell egy jo versenyhez es amit nem tudok eloteremteni azt
beledolgozom, es ha olyan szerencses vagyok hogy megengedhetem magamnak,
meg beke is fizetek.
Az A hoz rendszeresen kell sok kis verseny, B verziot viszonylag ritkabban
engedi meg naganak az ember.
Drottomi a tajkerekpar vilagversenyeken amikor segitett, tuti nem keresett.
De jol ereztuk magunkat.
MM