[Tajfutas] Dunántúl Kupa

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2015. Júl. 26., V, 18:50:04 CEST

Lenne egy kompromisszumos javaslatom, ami egyébként rutinos rendezők által
követett gyakorlat (nem kérdezik a térképbizottságot, hanem csinálják): a
lehetséges válogatott versenyzők (ezek a kategóriák: F/N 16, 18, 20, 21)
kapják a szabályzat szerinti méretarányú térképeket, a többiek meg
kaphassanak olyat, amilyet a rendezőség jónak lát a terep és térkép
ismeretében. Manapság a digitális nyomtatás miatt ennek semmilyen akadálya
nincs.
Ha a kategóriabeosztással (pályahosszak) igazodunk az életkorhoz, jogos,
hogy egyéb élettani tényezőt is figyelembe vegyünk, így a látásromlást.

ET