[Tajfutas] Dkupa mintatérkép kivágat

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Júl. 26., V, 18:26:16 CEST

Sziasztok !
a korábbi levélváltások során Serdülő reklektálását -zöld betűs szöveg- után csak most tekintem rá a lenti linkre ahol két db térképmintakivágat is van. Húha?!...

Nem tudtam,hogy a lettek Ausztria légifényképezése során a közelmúltban Magyarország légterébe (Sopron) is átrukkoltak és az idei Dunántúl kupára térképet helyesbítők/Ocad rajzolók) ennek a lézerszkennelt alapját szerezték meg.

http://kttse.strawberrydesign.hu/dunantulkupa2015/- egyszer azért kattintsatok rá a nagyításra

Popey
aki több magyar társához hasonlóan már dolgozott lézerszkennelt alappal, de az sajnos még nem a kicsinyki kis hazánkban volt.