[Tajfutas] Dunántúl Kupa

Tóth Zsolt tothzsolt at kabelnet.hu
2015. Júl. 26., V, 16:26:46 CEST

Kedves Miklós!

Ahhoz képest, hogy a szövetségi vezetés a magyar KOB-t a szlovákoknak szervezi - le….-a magyar versenyzők szempontjait -, elég érdekes felfogás, hogy a jól olvasható parktérképek készítése szabályzat ellenes.

Most már tényleg jó lenne eldönteni, hogy a versenyzők vannak a szövetségi vezetésért, vagy fordítva!?

Jó lenne, ha csak azok vállalnának vezető szerepet a szövetségben, akik a tagság érdekében szeretnének tevékenykedni és nem csak a 2-3 jól fizető OB leosztását akarják kézben tartani.

Üdv

Tóth Zsolt