[Tajfutas] Dunántúl Kupa

verebelyizsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2015. Júl. 25., Szo, 21:02:18 CEST

Sziasztok!

Nem szeretnék vitát alkotni, de kezd tele lenni a hócipőm!

Lassan fél éve dolgozok a versenyen! Térképet javítottam, pályát tűztem ki,
stekkeltem, stb, hogy igényes olcsó versenyt rendezzek!

Honnan tudjátok, hogy vajon mit takar ez a térkép! Teljesen a szabályzatnak
megfelelően készült! Sopron belvárosa híres a vársétányáról, ahol a
várbástya összeszűköl 1m-re és rengeteg lépcsőt tartalmaz. Ezen oknál fogva
lenyűgöző csiki-csuki pályákat lehet ott kitűzni, nem pedig futópályákat,
mint a mostani Pannonon! A tájfutás családi sportág, vagy inkább röghöz
kötött?

A mai napon kinyomtattam a két méretarányba a térképet és kikértem a
véleményét az egyik ellenőrző bírónktól Boros Zolitól, és teljes
egyetértésben a 3000-es térképhez nyúlt. Lehet másik lehetőség is a 4000-es,
de akkor el kell felejtenünk a vársétányt, és futó pályákat kell alkotnunk,
ezt viszont nem tenném! Valamint a nagyobb térkép többe is kerül, de én ezt
sem sajnáltam a versenyzőktől!

Néhány gondolat!!!

Hol van a térképbizottság a térképjog viták esetén!

Akkor a Hungária kupa 3x3 versenyével mi a helyzet?

Elméletileg mi egy szolgáltatást végzünk, és mint vállalkozó tudom, hogy
csak úgy lehet profitálni, ha nyújtasz is valamit!

A térképbizottság tagja szerint az ilyen versenyek nem kellene rangsorolóvá
tenni, de a 18% sem kell ugye!

Sorolhatnám még, de ezen részt inkább kihagyom, mert a szabály az szabály!

Én úgy döntöttem saját fellelőségemre, hogy a versenyt a saját elgondolásom
szerint rendezem meg, ezzel is versenyzők érdekeit támogatva! Tudom, ez
által kizárom magam a rangsoroló versenyek rendezéséből, de vajon én
veszítek többet vagy a régió!

Gyertek el minél többen erre a buli versenyre, mert valószínű ez az utolsó!

Üdv.Zsolt