[Tajfutas] Dunántúl Kupa

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2015. Júl. 25., Szo, 19:22:39 CEST

"Sajnálattal kell közölnünk, hogy a térképbizottság nem engedélyezte a M
1:3000 és M 1:7500 térképet, így várhatóan M 1:4000 és M 1:10000
méretarányra módosul, de még próbálkozunk!*"*

Én tulajdonképpen örülök ennek, hogy a térképbizottság azzal foglalkozik,
hogy egy nyári "buli" versenyen is ugyanolyan feltételekkel lehessen
versenyezni, mint egy Világbajnokságon.

Ezek szerint térkép ügyben minden rendben van, sorra készülnek a legújabb
és legpontosabb úgynevezett légi lézerszkennelt alapanyagú pontos és
kíválóan helyesbített tájfutó térképek, és végetért a régi, pontatlan,
gyakorlatlan illetve alulfizetett helyesbítők által készített térképek
kora, amelyeket toldozgatunk-foltozgatunk.

ET