[Tajfutas] Tájékozódási futók a hegyifutó világbajnokságon

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Júl. 22., Sze, 13:08:39 CEST

Szia Fifi, Sziasztok!

Sokáig filóztam rajta,.. végül nem mertem kiemelni.
Köszönöm a kiegészítést....így most már biztosabb lett sportágunkra is utaló kiemelésem.

Hajrá minden hegyfutónak-tájfutónak,tájékozódási futónak!.
Reméhetőleg a vb-n, ott fenn északon a szeptemberi megmérettetés során már nem lesz ilyen rekkenő hőség,sőt....!!!!

Üdv: Popey